some answers

Okej, helt glömt av att svara på era frågor som kommer in under veckorna, men här är some answers i alla fall.
Dricker du alkohol? nix:)
För du har väl vänner som gör det? stämmer
Vart köpte du fodralet? Tara
 
Går du på kunskap? Nej, jag går på särlaskolan, med inriktning Matte/No!
Hej,vad tycker du om bäckäng? Känner du någon som går där? kram! Hejsan, jag tycker bäckäng verkar som en skön skola, alla får ha sin egen stil osv. Ja, jag känner några stycken som går där. kram:)
Hur lång tid tar det egentligen för dig att göra iordning dig på morgonen? Beror helt på vilket humör jag är på när jag vaknar. Ibland har jag liksom lust att sminka mig och ta god tid på mig, men ibland slänger jag bara på lite puder och mascara oså. Så beror på, men minst 20-30 min i alla fall. 
Hur länge har du och din pojkvän varit tillsammans? älskar din blogg!!:D Först och främst,taaack. Jag och robert har varit tillsammans i drygt fyra månader, men känt varandra väldigt länge, samt varit tillsammans förut.
Är du fortfarande lika kär i Robert som du var i början? Ja helt klart, om inte mer!
Lägg ut mer kort på dig och din kille, så söta tillsammans på de bilderna jag sett på insta verkligen!! Hoppas de håller länge! Åh tack sötan, det ska jag absolut göra:))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback