myskväll

Lugn träning idag, var hemma vid nio tiden och har ätit och ska ta det lugnt framför svenska hollywoodfruar nu. Fick verkligen paniiik innan när min mobil plötsligt bara la av..ljudet har inte funkat sen innan sommaren (bara om man har i hörlurarna) så jag ska lämna in den, men har bara inte fått tummen ur och göra det än. Men i alla fall, så lyssnade jag på musik och så blev den bara helt svart, så kom det satans äpplet upp och sen förblev den svart. Höll inne "on-off" knappen huuuur länge som helst, även hemknappen men den ville inte sättas igång igen, kan även tillägga att den hade 42% batteri. Men när jag kom hem så testade jag med att kombinera med att trycka på både hem och on-off knappen och då sattes den på..oooorkar inte va jobbig den ska vara..men men, något datasnille som vet vad som kan ha hänt??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback