helt galet

Herregud vilken kväll. Vid halv 8 skull jag börja plugga, vilket jag gjorde till ca halv 9. Sedan kände jag bara hur mina ögonlock sakta började stängas (jag har sovit otroligt dåligt i två dagar nämligen), så jag sa till mamma "väck mig vid halv 10, så sover jag en timme). Vid halv 10 vaknade jag då men råkade somna om, för jag var så sjukt trött. Vaknade sedan av att rummet var kolsvart, och klockan visade 01.30,faaan tänkte jag. Det var bara att gå ner och sätta sig vid köksbordet och skriva allt som jag tänkt skriva på provet och kolla så jag kunde allt. Sedan la jag mig igen vid 3,helt jäkla galet egentligen. Liiite trött jag är nu. 
Skönt att få det där jäkla provet gjort. Men men, ikväll är det som vanligt träning och sedan tror jag robert sleepar här. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback