mitt rum

Äntligen säger jag bara!! Har vart väldigt onöjd med mitt rum ett tag och aldrig riktigt vetat vad jag ska köpa och hur jag ska göra för att få de bra, tills jag fick en massa ideer och nu någon månad senare är det helt klart. Allt ni ser på bilen här över har jag fixat fram. Klädstången var förut ett rör som jag fått pappa att sätta upp med hjälp utav två kedjor. Trälådan där det står "Gäsene mejeri" på har förut tillhört min gammelmorfar. Fann den i källaren och den är helt perfekt att ha jeans och underkläder i. Pläden har jag haft sen jag var liten, tyckte den passade in där.
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Blev riktigt snyggt måste jag säga!! :)
Själv så vill jag köpa ett par klädställningar,men kul att man kan fia ihop en ställning själv liksom! Snyggt! Kram

2013-08-07 @ 22:36:53
URL: http://nattstad.se/stylebyerikszon/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback