inspiration

Bilderna är tagna ifrån weheartit och inte utav mig.
Tillbringat hela dagen med pojkvännen och tittat på honom när han lira lite handboll, så duktig är han. Imorgon ska han spela på förmiddagen men kommer till mig på eftermiddagen. 
Snart börjar skolan och kan ärligt säga att jag längtar lite, kommer säkert ångra detta sjukt mycket sen när jag sitter hemma med böcker och läxor upp till öronen men men, ska bli kul att träffa alla kompisar igen som jag inte träffar så mycket på fritiden, och även komma in i den "vanliga" vardagen igen. Börjar ju nian så det är bara slutspurten kvar nu innan det är dags för gymnasieval osv, vaaa jag längtar ska ni veta!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tips på höstjackor?

2013-08-19 @ 10:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback