en massa tråkig fakta om mig

- jag är rätt kort och skulle lääätt vilja vara minst femton cm längre än mitt nuvarande mått (1.60 m)
- älskar sena sommarkvällar
- spelade fotboll när jag var ca sju år, slutade dock när jag var tretton
- tycker inget speciellt om skolan egentligen, varken älskar eller ogillar
- är en hyfsat glad människa, men även jag har mina dagar..
- gillar verkligen borås, tycker inte folk snackar mer skit här än vad dem gör i andra städer
- äter bara ost på pizza och hamburgare
- dricker bara lätt mjölk
- har fobi för fjärilar
- läser och kollar aftonbladet konstant
- mitt favorit ämne i skolan är engelska och NO
- gör åt alldeles för mycket pengar på fika och mat
- mina vänner är underbaaaaara
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback