Secret Craving

Fick hem denna underbaringen för ca 1 vecka sedan, luktar så himla gott! Den luktar ganska sött och passar perfekt nu till våren/sommaren. Funderar även starkt på att köpa Mango Temptation då en vän till mig köpt den och den luktar så sjukt gott. Var först lite tveksam till doften av mango men det luktar väldigt frächt blandat med sött typ, haha så svårt att förklara.
Eftersom de "dunstar" ganska fort och tyvärr inte håller lukten så himla länge så brukar jag i stället spruta lite i håret efter att  jag tex duschat, så blir det en mer naturlig doft.
 

Kommentarer
Postat av: Amelia

Jag har också den, luktar såå gott!!:)

2013-04-03 @ 17:31:21
Postat av: Anonym

Vart kan man hitta den??

2013-04-03 @ 17:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback