Accessorize

Dessa är ett av de fyra paren trosor jag fick med mig hem igår. Finns en affär i göteborg som heter Accessorize. De har så grymt fina och söta trosor där inne. Samt en massa andra fina väskor, plånböcker osv. Men tycker verkligen att deras trosor är så sjukt fina och gulliga. Har fem par och får verkligen inte nog utav dem. De kostar ca 100 kr styck och det är verkligen värt det.
I alla fall så vaknade jag upp med huvudvärk och en hals som värkte som sjutton. Kunde knappt svälja och jag lär ju fortsätta att må såhär resten utav lovet med.. Har i alla fall druckit tre koppar med te nu så får hoppas att de blir bättre,kram
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du visa en bild på de andra trosorna du köpte?

Svar: absolut:)
None None

2013-04-04 @ 16:12:37
Postat av: Anonym

Gud va fina!!!

2013-04-04 @ 18:50:38
Postat av: Anonym

Lägg ut Bild på alla!

2013-04-04 @ 18:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback