leo

En liten sneak peak på ett par nya brallor. Vart förälskad i sånna här lite baggy byxor sen jag såg dem men aldrig fått tummen ur och köpa några, så tack mammi♥
Haft gymnasieinformation hela dagen idag. Ca 10 skolor som upplyst oss om varför vi ska välja just deras skola..puhh. Varit stensäker på mitt val ända fram tills nu men hoppas på att jag kommer till den känslan efter ikväll, då vi ska på gymnasiemässa på skolan. Elever osv från olika skolor kommer dit och så får man gå fram och fråga sånt man undrar över tex. Kan tänka mig att många 98or har panik och beslutsångest? Men det löser sig!
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh vart vill du gå??? Har också jätte stor beslutsångest, usch!

Svar: Ja, nu är jag faktiskt rätt säker igen. Och tror det blir ekonomi, kanske med inriktning juridik i 2an och 3an (men det beslutet gör jag när det ska göras,i slutet av 1an isf). Eftersom jag inte är helt hundra på vad jag vill bli när jag blir stor så känns det tryggt och bra med en bred linje, så jag kan komma in på det mesta på högskolan, när det är dags för det. Dock har ju både Jensens och Teknis ekonomi, men teknis har ju mer roliga föreningar och aktiviteter osv! Sorry om detta blev väldigt långt..men dudå?? Vart tror du att du vill gå?? :)
None None

2013-10-08 @ 20:51:16
URL: http://elinisabella.webblogg.se
Postat av: Anonym

vart köpte du byxorna och för hur mycket?

Svar: det var som sagt mamma som köpte de, och ingen aning vart hon köpte dem! men sök på google, så hittar du säkert någon sida där dem säljer sånna :)
None None

2013-10-08 @ 22:42:23
Postat av: Johanna

Snygga! :)

2013-10-09 @ 19:24:02
URL: http://horsesinmind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback