marc by marc jacobs

Köpte detta nya fodralet igår. Så behövligt då mitt förra datafodral var så fult. Vi fick ju macbooks när vi började 7an så haft det datafodralet i snart tre år, så behövde byta ut det fakstiskt. Fick väldigt olika respons när jag frågade vilken färg jag skulle köpa, men blev det svarta fodralet. Kände att jag inte kommer tröttna osv på den färgen liksom, och den passar till allt.
Sen har jag fått hundra frågor om vart jag tänkt köpa det/ vart det finns och även hur mycket det kostar. Det finns då på Tara och Raglady. Kostanden beror på vilket storlek man ska ha, finns i 11tum, 13tum och 15tum. 13 är den vanligaste (den jag köpte, som passar mac) och kostar 600 kr.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Går du på kunskap...? :)

2013-10-20 @ 13:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback