oops

Nu har bloggen stått tom ett tag. Har faktiskt ingen bra anledning till varför mer än att det "riktiga"livet tatt upp för mycket av min tid helt enkelt. Kan iaf ta och berätta vad jag gjort under denna helgen som en liten start. 
I fredags åkte jag och jobbade direkt efter jag slutat skolan. Höll på till halv 9 på kvällen och var heeelt slut när jag kom hem. 
I lördags var jag på en liten intervju och har nu skaffat jobb en gång i veckan, naaajs. Sov hos killen min och åkte hem runt 11 idag. Ska ta det lugnt resten av kvällen nu och sedan väntas det prao i 2 veckor. Fick på ellagården så hoppas på god mat,hehe.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart jobbar du? :)

2013-11-25 @ 14:44:09
Postat av: Anonym

Vart jobbar du? :)

2013-11-25 @ 14:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback