höstjackor

       
Okej, fick ju som sagt en fråga innan, ifall jag kunde tipsa om höstjackor. Självklart kan jag det. Dessa jackor är sånna som jag själv tycker är snygga, dock är en del av dem svindyra, men man kan ju alltid hitta någon liknande. Så dessa är mer inspiration kan man säga. Jag har själv en quiltad skinnjacka som jag köpte på zara förra året, trivs så bra i den! 
Skinjackor är ju lika snyggt och populärt varje år så tycker absolut att man ska investera i en. Tröttnar man någon gång på den så kan man ju bara slänga över en pälsväst eller något liknande.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jag skulle gärna vilja ha en såndär tunn dunjacka men vart finns dem att köpa?
Kan du snälla göra ett collage?! :)

2013-08-24 @ 16:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback