västkusten

gammal bild
Blev aldrig att jag åkte ner till stan igår kväll, i stället stannade jag hemma och packade lite inför imorgon. På förmiddagen ska jag på min kusins konfirmation och på eftermiddagen åker jag mot västkusten för att tillbringa några härliga dagar vid pojkvännens stuga, ska bli så skönt att bara kunna komma bort ifrån borås ett tag. Senare i sommar åker ju jag till kroatien och han till frankrike så får passa på att umgås när vi kan. 
Har dock som vanligt problem med att packa ner det jag ska ha på mig..packar alltid ner fööör mycket kläder men men.
Fixar några tidsinställda så ni har en massa att läsa medans jag är borta (är tillbaka vid datan senast på ons-tors)  och till alla som undrar, videon håller på att laddas upp så håll utkik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback