boyfriendjeans

Här är vad jag bar första skoldagen efter sommarlovet. Den vita tröjan är ifrån en liten affär som heter Choice som  ligger i fristad. Den kommer dock ifrån tessie/chelsea men de har väl antagligen köpt in dem tröjorna.
Byxorna är ett gammalt par ifrån H&M. Jag fick de för ca två år sedan men använde aldrig dem för jag tyckte de var så fula,haha. Men fick en idé och börja slipa med lite sandpapper osv tills de blev ett par snygga boyfriendjeans. Perfekta att ha till en aning finare tröja,eller varför inte en slapp t-shirt? 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Boyfriendjeans ska inte vara så tighta!
Det ser bara ut som att du har mycket tjockare ben i dom! Just Saying...

Svar: okej,tack experten då vet jag :)
None None

2013-01-03 @ 19:37:52
Postat av: Sanne

åå vad snygga kläder!!!

2013-01-08 @ 09:34:46
URL: http://sannejuliaalexandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback