black and white

En bild ifrån min födelsedag den 21a. Hade en svart klänning på mig utan band som jag matcha med ett hyfsat brett silverhalsband från gina. Så snyggt med svart och silver när man vill vara lite uppklädd.
Har inte hänt så mycket idag, mest varit hemma och tagit det lugnt,men det är skönt det med ibland. Ska be mamma köpa med sig lite smått och gott hem ikväll då jag åker till Branäs med min konfagrupp imorgon,supermysigt!! Kommer dock inte åka skidor pga mitt knä,men hoppas på att kunna ta fina bilder. Ha en bra onsdag alla!

Kommentarer
Postat av: Elin♥

Fin bild! :)

Svar: tack så mycket!:)
None None

2013-01-07 @ 18:00:01
URL: http://elinsfotoliv.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback