hello sunshines

Vet inte riktigt vad jag gjort under de här 2-3 (?) veckorna. Helt enkelt tappat suget på att blogga. Livet har vart rätt bra och det har gått hyfsat bra i skolan. Men får väl se om jag kan hålla i nu ett tag då så många fortsätter kolla in här varje dag, även fast ni vet att jag inte skrivit något..
Var i alla fall ute och fotade lite igår, vart svinkallt men helt klart värt det! I lördags var jag i göteborg med frida och hittade lite fint. Samt de shortsen ni ser på bilden, funderar starkt på att "slita" lite på dem, alltså med sandpapper. Så att de blir lite söndriga,men svårt att bestämma mig, vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Sofie

Snygga! Men jag tycker att du kan slita på dem lite, men inte så mycket. Sen om du tyckte att det blev bra kan du ju slita lite mer? :)

2013-02-13 @ 13:17:25
URL: http://mattssonsplace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback