svar

För er som inte är något handbollsintresserade hoppa till fråga 4 :)
 
Hur kommer det sig att du och Robert blev ihop igen? Har ni inte redan varit tillsammans innan?
svar: Vi snackade mycket även när vi inte var tillsammans och var väldigt bra vänner, sedan utvecklade känslorna sig helt enkelt. Jo, det stämmer.
 
Berätta mer om handboll och ditt lag! 
Vart spelar du? 
Hur ofta tränar du? 
Funderar på att börja, har du någon klubb du rekommenderar? 
Gillar du ditt lag? 
Gör ni något utanför planen också eller umgås ni bara när ni spelar och tränar? 
Är handboll tufft/farligt? :| ;) 
Gillar din blogg jätte mycket!
svar: Jag spelar i byttorps IF. Nu under sommaren så har vi egenträning 3-4 gånger i veckan, men under sässongen så har vi 3 träningar i veckan. 
I borås finns det ju bara två klubbar och de är byttorp eller bhk. Jag tänker inte prata dåligt om bhk då jag aldrig spelat med dem, men jag kan säga att vi har väldigt bra stämning i vårat lag, alla är snälla mot alla, alla är väldigt hjälpsamma och omtänksamma (om man tex skadar sig osv).
Jag älskar mitt lag, så jäkla underbara tjejer så det är sjuuukt. 
Jag tror att vissa umgås mer med vissa än andra, men någon dag har vi tex haft lagkväll osv. Våra tränare är väldigt insatta i vårat lag så de brukar ordna så att vi tex kanske tar en pizza tillsammans någon gång och gör andra roliga saker.
Handboll är en tuff sport då det krävs väldigt mycket utav varje spelare, men den är inte farligare än någon annan sport så länge man lär sig hur man ska spela och göra i vissa situationer.
Åh, va glad jag blir sötnos! Hoppas du fick svar på det mesta, annars är det bara att höra av dig igen om du undrar något, tycker absolut att du ska börja :)
 
Varför har du inte spelat handboll på ett tag? Eller du kanske har de fast att du inte skrivit de på bloggen...:)
svar: Jo, jag tränar väl så gott jag kan men har inte fått spela match sen i oktober ungefär. Förra året så spelade vi USM, samtidigt som vi alla sprang i fullfart tillbaka till vår planhalva, så skulle jag bryta en pass, tjejen som skulle få passen var precis bredvid mig och precis när jag satte ner handen för att hon inte skulle få bollen så trampa hon mig på foten, jag kände hur överdelen av benet vred sig och resten satt som fast gjutet i marken. Vi båda trillade till marken och jag kommer aldrig glömma den smärtan. Har haft problem med korsbandet sen innan , men under den matchen rök hela korsbandet och ledbandet. Gick till läkarna tre gånger för att jag ville få igenom en till magnetröntgen men det funkade inte tyvärr, men men, nu i september ska jag få spela första matchen igen, är grymt taggad!
Bild på hur knät såg ut dagen efter matchen, vääääldigt svullet..
 
Hur länge har du och Robert varit tillsammans? Så söta är ni!
svar: Nu har vi snart varit tillsammans i 2 månader, åh tack sötis :)
 
Tycker du själv att du äger mycket märkeskläder?
svar: Inte mer än någon annan.
 
Jättefin! Vad kostade den?
Ingen aning faktiskt kanske 200-300 kr?
 
Har du några högklackat? 
svar: Ja, ett par svara, kan visa bild imorgon :)
 
Vilka hårfärger har du haft?
svar: Bara den jag har nu, aldrig gjort något med mitt hår.
 
hur många odd molly plagg äger du? 
svar: Fyra st

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback